24már 24 éve
számíthat ránk
ONLINE cégalapítás
! Személyes megjelenés nélküli ONLINE cégalapítás SKYPE távazonosítással

Cégalapítás hírek

Hogyan vállalkozzunk sikeresen?


Céget alapít? Segítünk!

Szeretne kétségek nélkül dönteni? Nincs ideje a stratégiát megfelelően kidolgozni? Magasak a költségek és kevés a bevétel? Problémát okoznak a jogi követelmények? Mi a Verlag Dashöfer Szakkiadónál válaszolunk kérdéseire.

Tavasszal képzéssorozatot indítunk frissen alakult vagy induló vállalkozások vezetői számára Hogyan vállalkozzunk sikeresen? címmel, hogy a nehézségek között is sikeres céget tudjanak irányítani.

Milyen cégformát válasszak? Merre induljak? Mit és milyen áron? Üzleti terv – de minek? Hogyan kommunikáljak? Válság van? Újratervezés… Egy kezdő vállalkozó fejében rengeteg kérdés merül fel. Képzésünkön mindezekre választ kaphat és sikeresen elkerülheti a kezdeti csapdákat, buktatókat.

A program tematikáját azért állítottuk össze, mert sok cégvezetővel konzultálva arra a következtetésre jutottunk, hogy válság idején különösen fontos a megfelelő stratégia, hogy a cégvezető tisztában legyen azzal, merre tart és a kitűzött célt milyen eszközökkel tudja a leghatékonyabban elérni.

Képzéssorozatunk ezért olyan témákat érint, mint az alapítás jogi követelményei és háttere, a pénzügyi feltételek megteremtése, a döntések támogatása, a stratégiai tervezés - szükség szerint újratervezés - és árképzés, a kapcsolatépítés és értékesítés kommunikációja, valamint a működés első éveiben előforduló nehézségekre, feladatokra történő felkészülés.

A programokat gyakorlott előadók és piaci szereplők vezetik, akik esettanulmányokon és gyakorlati példákon keresztül segítik a megértést, valamint a résztvevők számára egyedi kérdésfelvetési lehetőséget is teremtenek. A program elvégzése után rálátása nyílik a vállalkozását érintő legfontosabb területekre, vagy jogászával, könyvelőjével való konzultáció során hatékonyabb együttműködést alakíthat ki. Az előadásokon pedig nem utolsó sorban más cégvezetőkkel is találkozhat, tapasztalatokat cserélhet, vagy az ő esetleges hibáikból tanulhat. Vállalkozzon sikerrel, vegyen részt képzéssorozatunkon!

5 alkalmas, egyenként 4 órás délelőtti képzésünket kifejezetten cégvezetők számára ajánljuk. Kedvezményes programsorozatunk célja, hogy az induló vagy frissen alakult vállalkozások ügyvezetői tisztában legyenek az indulás és a kezdeti sikeres működtetés gazdasági-pénzügyi, adminisztratív és reklám feladataival. A sorozat gyakorlati, a tapasztalatokon és a mindennapi problémákon alapuló képzést nyújt.

Program:
2012. április 17.: Vállalkozás alapítása a gyakorlatban A képzés bemutatja a társasági jog alapvető fogalmait, a cégalapítás és átalakulás folyamatát, a különböző társasági formák előnyeit és hátrányait.

2012. április 18.: A vállalkozás pénzügyi környezete - adó és számviteli alapok A délelőtt folyamán az alábbi kérdések megválaszolására számíthatnak a résztvevők: - Milyen adókötelezettségek terhelik a tipikus KKV szektorbeli vállalkozásokat? - Milyen adóoptimalizálási lehetőségek vannak? - Hogyan válasszunk számlavezető bankot?

- Olcsó, vagy jó könyvelőre van szükségünk? Szükségünk van-e könyvelőre, könyvvizsgálóra? - Honnan informálódjunk partnereink vagyoni, pénzügyi, jövedelmi helyzetéről? Illetve, honnan informálódnak partnereink vállalkozásunk vagyoni, pénzügyi jövedelmi helyzetéről? - Mit mutat a számviteli beszámoló? - Milyen nyilvántartásokkal lehet átláthatóvá tenni a pénzmozgásokat? Mik a készpénzkészletre vonatkozó szabályok?

2012. április 19.: Stratégia a vállalkozásban: hatékony irányítás, válságkezelés - Hogyan tegyük tartósan sikeressé vállalkozásunkat? Sikeres vállalkozás létrehozása, a sikeres működés fenntartása feladatai - Stratégia, jövőkép kidolgozása mint a tartós siker alapja - Stratégia mint a válságkezelés eszköze - Vállalati válsághelyzet változás mint objektív valóság kihatása a vállalkozás sikerére / kívülről befele gondolkodás szerepe a válsághelyzet felismerésében/ - Foglalkozz vállalkozásod belső működése problémáival /a belülről befelé gondolkodás szerepe a válsághelyzet felismerésében/ - Az üzleti terv túlélési feltételei, megoldási lehetőségei - Válságkezelés menete, teendői, végrehajtási tapasztalatok.

2012. április 24.: Üzleti partnerek felkutatása, kapcsolatépítés, eladási tippek kommunikációs szempontból A sorozatnak ezen a napján a tudatos marketingstratégia, PR és értékesítés kommunikációját. A program célja, hogy a létrehozott vállalkozás nyereségét a marketing eszközeivel is minél jobban megnövelje.

2012. április 25.: A vállalkozás működésének tervezése az első évekre A program célja, hogy megismertesse a résztvevőkkel - a szervezeti típusokat (lineáris, funkcionális, divizionális, mátrix) és azok jellemzőit, a vállalati folyamatok megtervezését, összehangolását a szervezeti típussal. - a szervezeti kultúra alaptípusait - a vállalkozói szerepeket (vállalkozó, vezető, szakember összhangja) - a szervezet fejlődésének/növekedésének állomásait, kritikus pontjait - a válság első jeleit, kezelésének módjait - a mindennapi feladatok irányítását a jövő tükrében (üzleti terv vs. stratégiai terv)

Az előadások ára bérleten kívül egyenként 29.900 Ft + áfa. Amennyiben valamennyi előadáson részt vesz, 20% kedvezményben részesül! Az 5 előadás ára 20% kedvezménnyel csak 119.600 Ft + áfa.

Előadók:

Dr. Nagy Judit Csilla - ügyvéd, Dr. Nagy Judit Csilla Ügyvédi Iroda

Kardos Barbara - 2004-ben végzett a Budapesti Gazdasági Főiskola Pénzügyi és Számviteli Főiskolai karán, majd tanulmányait a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi karán folytatta, ahol 2007-ben szerzett diplomát. Jelenleg a BGF PSZK Számvitel tanszékének adjunktusa, számvitel tárgykörű szakkönyvek és példatárak társszerzője. Az oktatás mellett több mint 10 éve részt vesz gazdasági társaságok pénzügyi, számviteli és adózási feladatainak ellátásában, valamint szaktanácsadásban. 2010 óta Okleveles Könyvvizsgáló.

Renner Péter - A BGF Külkereskedelmi Kar oktatója. Fő területe a vállalkozások indítása, működtetése, illetve a vállalkozások nemzetközi megjelenése. Ezenkívül egy kisvállalkozás tulajdonosa (www.kkvszolgaltatasok.hu) is.

Vinczeffy Virág - Közgazdász diplomáját a Corvinus Egyetem nemzetközi kapcsolatok szakán szerezte. Jelenleg a TAMARA HAGEN Cons. ügyvezetője és társtulajdonosa. Ezt megelőzően 10 évig dolgozott egy nagy nemzetközi PR ügynökségnél, ahol az utolsó években a PR divízió vezetőjeként számos hazai és nemzetközi cég részére nyújtott stratégiai vállalati kommunikációs tanácsadást, illetve a helyi, regionális és európai uniós kampányok kidolgozását vezette.

>> Vértezze fel magát már az indulásnál, jelentkezzen most!

Már több mint 24 éve...

24

Tapasztalat, megbízhatóság

Irodánk 2000 május óta foglalkozik ügyviteli szolgáltatásokkal, cégalapítással valamint cégek módosításának, megszüntetésének lebonyolításával illetve számviteli tevékenységgel, adózási tanácsadással.

CÉGALAPÍTÁS, TAPASZTALAT, MEGBÍZHATÓ HÁTTÉR

A cégalapításon kívül vállaljuk cégének ügyvitelét, jogi és számviteli hátterének biztosítását a társaság megszületésétől az esetleges, remélhetőleg időben nagyon távoli megszűnéséig. Az eltelt idő alatt kialakítottuk az Ön számára legkényelmesebb, egyidejűleg leggyorsabb, biztonságos és kiszámítható cégalapítási szolgáltatást, ügyvitelt. Cégek alapítása, módosítása sürgős esetben akár egy nap alatt lebonyolítható. Legyen szó akár cégének átalakulásáról más társasági formába, akár végelszámolásról, állunk rendelkezésére.

Cége számviteli teendőit képzett szakembereink segítségével látjuk el. Tanácsainkért , tevékenységünkért felelősséget vállalunk.

Társadalmi szerepvállalásunk keretében az SOS Gyermekfalvakat támogatjuk.

CÉGALAPÍTÁS infó


CÉGALAPÍTÁS CÉGMÓDOSÍTÁS, VÉGELSZÁMOLÁS

Kiszámíthatóság. Biztonság. Pontosság.

Legyen kezdő vállalkozó, vagy rutinos cégtulajdonos, irodánk cégügyi szolgáltatásai minden bizonnyal elégedetté teszik majd Önt is.
Kedvezményes ajánlataink keresse oldalunkon!
ONLINE CÉGALAPÍTÁS - SKYPE
ONLINE ALAPÍTOTT CÉG

KÖNYVELÉS, BÉRSZÁMFEJTÉS, ADÓTANÁCSADÁS

Irodánk 2000 május óta foglalkozik számviteli szolgáltatásokkal.

Vállaljuk cége számviteli hátterének biztosítását a társaság megszületésétől megszűnéséig.

ÜGYVÉDI IRODA SZÉKHELYSZOLGÁLTATÁS CÉGSZOLGÁLTATÁSOK

Több, mint egy évtizede foglalkozunk ügyviteli szolgáltatásokkal, többek között székhelyszolgáltatással.

Nem szerepeltünk - nem is fogunk - a hírekben, irodánk nem cégtemető. Korrekt társaságok számára nyújtunk magas színvonalú szolgáltatást.

ITTHON ÉS KÜLFÖLDÖN SZÁMÍTHAT RÁNK MINDENHOL

Szinte bárhol. Gyorsan. Hatékonyan.

Cégek alapítását és menedzselését vállaljuk a világ számos pontján, ahol irodánkéhoz hasonló színvonalú szolgáltatásokkal támogatjuk Önt.
Tájékozódjon lehetőségeiről a nemzetközi cégalapítás menü alatt.